Blog of Politics

Ponieważ nic się specjalnego nie dzieje, postanowiłem napisać o blogu dot. Polityki, prowadzonego przez znaną mi osobę, jaką jest Henryk. Prowdzi on bloga, który pisze krytykując wszystko dookoła. Chciałbym zwrócić uwagę jaka to krtytyka! Zero wulgaryzmów, nie ma kłótni i sprzeczek. Po prostu, jak na dzisiejsze realia, coś pięknego! Blog mówi o bierzących wydarzeniach politycznych w tzw. Krzywym zwiericadle napisanych.Cały polityczny świat jest widziany oczyma 80 letniego emeryta. To, co pisze Henryk, to po prostu jeden z najlepszych blogów, jakie czytałem. Robi to z Humorem i pewnym doświadczeniem, które widać gołym okiem. Widać, że facet jest znawcą temtu. Osobiście polecam wpisy związane z EURO 2012 oraz o imperium. Jeżeli chcecie cos pocztać o polityce, ale nie koniecznie poważnie, to ten blog jest dla was.
Jeden z najlepszych blogów, jakie czytałem. Naprawdę, blogowy humor ogrzewa jak kocyk..
Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia tego bloga TUTAJ

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła