Rwąca rzeka i little zone czyli basen w Chojnowie

 Cześć!
Wczoraj byłem na basenie w Chojnowie. 
Było tam ciekawie: jest sauna z urządzeniem ultrafioletowym, jeden basen sportowy, dwa jacuzzi, jedna mała strefa dla nieumiejących pływać. 
Ale ona jest super: pół tego basenu (dla nieumiejących pływać) to zwykły basen z masażami. Natomiast drugie pół stanowi tzw. "Rwącą rzekę" czyli urządzenie wymuszające szybki przepływ wody. Widziałem takie cudo po raz pierwszy w centrum "Babilon" w miejscowości Liberec w Czechach.
Dla zainteresowanych wyglądem tego urządzenia oraz dla tych, którzy się zastanawiają, jak to działa zamieszczam krótki filmik.

 

Komentarze

  1. Z tą "Rwącą rzeką" to lekka przesada. Rwąca to znaczy szybka i gwałtowna a ta na basenie w Chojnowie jest raczej leniwa niż rwąca.
    A szczerze mówiąc - basen w Chojnowie ma ładną architekturę ale ogólnie to legnicki "Delfinek" jest lepszy, ponieważ basen dla nieumiejących pływać jest znacznie większy i ma więcej natrysków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chciałem jakoś nazwać to urządzenie. Poza tym rzeczywiście zapomniałem dopisać, że ma ładną Architekturę

      pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła