Moja książka

Parę dni temu zaplanowałem napisać książkę pt. "Sposób na młode talenty czyli awantura sześcianu". Będę ją robić razem z moim dziadkiem. Jeżeli ktoś z was pamięta Sempe' i Goscinnego - Autorów "Mikołajka", to dobrze, ponieważ stworzymy podbny dutet, że ja rysuję, a dziadek pisze.
Strzeszczenie? Proszę bardzo!
Dyrektor szkoły, w którj się uczy chłopic o imieniu Rico, ma pomysł: zbudować salę konertowo-teatralną. Ale z podu braku pieniędzy wzywa tzy osoby: Rico, Sandrę i Paulinę. I porsi ich, żeby poprowadził zespół składająycy się z młodych wokalistów z "Bitwy na Głosy" czyli: Hannę Markiewicz, Piotra Zubka, Karola Jankowskiego, Sandrę Elminowską oraz Kacpra Andrzejewskiego. I mają za zadanie przygotować ich do KONCERTU CHARYTATYWNEGO.
Czy im się uda? O tym dowiecie się w książce.

POzdrawiam
Fajny znak -autor ;)

Komentarze

  1. Pomysł na książkę dobry. Ale dziadek będzie musiał najpierw poczytać o przygodach Mikołajka żeby mieć się na czym wzorować. Potrzebna mi więc audio książka o Mikołajku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musisz....
    Ja ci powiem - sempe rysował goscinny pisał

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła