Zakładamy partię! :)

Początkowo miałem słabo w Gimnazjum, ponieważ nie było drugiego tzw. "Polityka" czyli osoby, która mogłaby się interesować polityką. A jako że interesuję interesuję się tymi sprawami na głos, to zaczęli mnie wyzywać od polityków itp. (No, ale kto by się tym przejmował).
Aż w końcu znalazł się jeden (całkiem przypadkowo), jak rozmawiał z psychologiem o aneksji Krymu przez Putina. Nie wiedziałem jeszcze wtedy, że interesuje się polityką itp. A dla mnie to jest zawsze coś ciekawego, prawda?
A skąd to zainteresowanie? A, już wam mówię.
Tak naprawdę to wzięło się od 9 sierpnia 2001, kiedy to mogliśmy po raz pierwszy zobaczyć w telewizji TVN 24. I właśnie przez to dziadek i tato (być może nawet Geniusz, nie wiem, wtedy nie był jeszcze z nami). To początkowo mnie trochę denerwowało, no ale potem, gdy Geniusz wprowadził się do nas, zaczął oglądać TVN 24 na masową skalę. Początkowo tylko pytałem, kto należy do jakiej partii, jednak z czasem interesowałem się poważniejszymi sprawami politycznymi...
A co do tej przyjaźni? To myślę, że będzie dobra, ponieważ mamy wspólne tematy, także to tyle.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła