23 Finał WOŚP

Podobno wkurzająca impreza
Dzisiaj mamy drugą niedzielę stycznia, czyli najbardziej wkurzającą imprezę świata, czyli tzw. (?) "Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy"...
Nie to, że jestem jakimś głupim hejterem czy coś, ale po prostu mnie denerwuje kilka spraw:
Po pierwsze: Wtedy ZAWSZE, ale to ZAWSZE w Dwójce leci wideo-relacja z WOŚPu, jak tam Jerzy Owsiak prezentuje licytacje. Czasami są nawet fajne.
Po drugie: Zawsze od Nowego Roku (może nawet ciut wcześniej) jest tzw. "Wielki Spam" na różnych kanałach informacyjnych. Że występuje tam Owsiak, który prezentuje różne osiągnięcia lekarskie dzięki zebranych pieniędzy z WOŚP. To również mnie irytuje, nie wiem czemu. I jak leci ich hymn, to też wtedy wymiotuję.
Po trzecie: Nie wiem, czemu, ale po rynku mogą chodzić tzw. "Mali Wolontariusze", czyli osoby, które nie ukończyły 18 roku życia, a jak wiadomo nie od dziś, żeby zostać wolontariuszem, to trzeba mieć ukończone 18 lat, ponieważ - taka jest moja teoria - te mniejsze osoby mogą te pieniądze zabrać do domu, no i mogą [Policja] po nich przyjechać. No i będą mieli przerąbane...
Co do tej imprezy, to u mnie w mieście wystąpi Formacja Słowiańska DC (moja nazwa duetu Donatan&Cleo, pewnie parę osób się domyśliło). Tak, znam to. Po koncercie - jak zwykle - będą się rzucali po autografy itp.
Gdybym był na ich miejscu, to bym tego nie lubił. Zresztą oni też tego pewnie nie lubią.
Gdybyście się spodziewali podpisu, nie oczekujcie tego, ponieważ nie lubię ich. Za dużo rozpropagowali ideologię słowiańską. Tak. Ta piosenka to w pewnym znaczeniu propaganda.
Wracając do samej imprezy, to ja też mam dużo z nią wspólnego, ale to szczegół. Nie będę wam o tym opowiadał, ponieważ nie lubię opowiadać szczegółów dot. mego życia prywatnego.
Jeszcze jedno: WOŚP ma dużo sponsorów, min. sieć Play, sklepy Lidl itd. Ale ja uważam że najbardziej aktywnymi sponsorami są właśnie te wymienione, bo te firmy grają z nimi od lat, a ta reszta, to tylko raz na jakiś czas, bo może nie mają kasy. Proste jak barszcz
Podsumowując: W połowie nie lubię tej imprezy, bo jest rozpropagowana jak cholera, z drugiej strony lubię, ponieważ można pomóc ludziom w potrzebie. A pomagać trzeba zawsze. Bez skojarzeń.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła