Aai se eu te pego

Piosenka, która chyba ma zagrzewać Portugalię do boju na EURO 2012 nazywa się "Aai se eu te pego" czy jakoś tak. Wykonuje ją Michal Telo. I tak się złożyło, że w naszej szkole nasza klasa wylosowała Portugalię.
O co chodzi?
O to, że z okazji EURO 2012 będą rywalizacje min. Mecze futbolowe czy też konkursy niespodzianki. Ja na przykład jestem wylosowany do konkursu niespodzianki. I będą tam różne piosenki w danym języku w zależności od wylosowanego kraju. 
U nas będzie oczywiście piosenka po portugalsku.
Ale przejdźmy do piosenki.
I właśnie to będzie ta piosenka. Wykonuje ją Piotrek.Sz. I mi się spodobała. Więc poprosiłem Piotrka, żeby mi pożyczył płytę, ale on oczywiście się nie zgodził. Pani wicedyrektor też, więc Piotrek mi podał tytuł, żebym poszukał. Ale tego nie zrobiłem, tylko napisałem jako temat tego posta. 
I to by było na tyle

Ok, pozdrawiam
buksasz345

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła