Mamy nowego "Kaczora"!

Dzisiaj o godzinie 10:00 Prezydent Andrzej Duda złożył przysięgę prezydencką. Zwykle moje wpisy nie dotyczą polityki (Od tego jest Henryk), ale dzisiaj zrobię wyjątek, ponieważ każdy polak (od 10 roku życia) od dzisiaj powinien znać właśnie to nazwisko.
Ciekawostka: Jeden chłopak w pewnej szkole w internecie obrażał Ś.P Lecha Kaczyńskiego (oczywiście wtedy, gdy jeszcze żył).
Duda oznajmił wczoraj, że w ciągu roku złoży dwa projekty ustaw: o płacy minimalnej i oraz o obniżeniu wieku emerytalnego. Nie wiem, jak to skomentować, ponieważ jeżeli to zrobię, to zastanawiam się, czy nie wezmą to za obrazę i będę miał przerąbane?
Zastanawiam się, czy Prezydent nie będzie miał internetowej ksywy "Dudek", ponieważ mieliśmy już swoich "Kaczorów" z tej samej partii, to od dzisiaj będziemy mieli swojego "Dudka". A co?
Na wiki wyczytałem, że jest kawalerem trzech orderów: Orła Białego, Odrodzenia Polski oraz Portugalskiego Orderu Zasługi.
Słabo mi się robi od tego wszystkiego...
Seria Gier z Geraltem z Rivii doczcekała się niedawno w trzeciej części. Seria ta słynie z rożnych odniesień do Polityki. Ciekaw jestem, jak oni wykorzystają jego osobę w czwórce...
Pan D. może stać się początkiem i inspiracją dla wielu kabareciarzy. Spodziewam się bardzo zabawnych skeczy na jego temat. Jeden już jest do obejrzenia na YT. Wy sobie oglądajcie, a ja kończę pisać ten wpis. Do zobaczenia następnym razem.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła