Dzień Niepodłegłosci + zagadka MediaMarktowa

Wczoraj  nie mogłem napisać, ponieważ miałem mnóstwo innych spraw do załatwienia.
Wczoraj obchodziliśmy Dzień Niepodległości. To już była 93 czy 94 rocznica. Z resztą nie pamiętam. Wtedy wspominaliśmy o bohaterach, którzy walczyli za Polskę. Ja najbardziej cenię Józefa Piłsudzkiego.
Jak wiadomo, to bardzo ważne święto dla polaków.

To tyle na ten temat.

Dodatkowo wczoraj ujawniono, czyja to kampania reklamowa pt. "21.12.2012".  Na ulicznych plakatach oraz  telewizji widziałem tajemnicze reklamy dotyczące słynnego końca świata. Na paktach była wybuchająca Ziemia i napisy:

-21.12.2012
-Koniec.
-Klamka zapadła

Dla przykładu zamieszczam jeden z tych plakatów, jaki znalazłem w Internecie.


A oto ujawnienie (Media Markt):

Tak myślałem, że to Media Markt, ponieważ napisy były pisane Media Markt'ową Czcionką.
Pozdrawiam
Wieasasam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła