2 Kucharzy + ważne święta

Pod koniec lipca pojawiła się kampania sieci sklepów Lidl (pewnie już ją znacie) - "Pascal kontra Okrasa".
Muszę się przyznać, że ja jestem wielkim zbieraczem przepisów. Pewnego dnia moja koleżanka poszła do Lidla i zobaczyła Pascala i Okrasę (NA ŻYWO!!!!!!) Dzisiaj Lub wczoraj pojawiła się nowe "2 pomysły na obiad" czyli :  
eskalopki w cieście ze śliwkami  Pascala i serniczki z kaszy gryczanej z imbirem Okrasy......

A to filmik dla tych, którzy nie mają co oglądać: 
http://www.youtube.com/watch?v=-2FlM6FSr6M

W czwartek i piątek przeżywaliśmy dwa ważne święta: w czwartek było święto Wszystkich Świętych. Wtedy chodziliśmy na cmentarze (ja w tym roku akurat nie byłem) oraz zapalaliśmy znicze.
Natomiast w piątek był Dzień Zaduszny (potocznie: Zaduszki) Wtedy dorośli chodzili do pracy, ale dzieci nie. Wtedy wspominaliśmy o naszych bliskich zmarłych. 

Na ten okres odwiedziły nas 3 kuzynki z Niemiec: Maja (autorka bloga majaczek.blogspot.com),  Amelka i Tola

Pozdrawiam 
M.Z

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła