Wpisy "na siłę", czyli Wyjaśnienia

Od kilku dni mamy 2016 rok. Co to oznacza?
Wiadomo, karnawał, szampan, postanowienia noworoczne etc.
Zwłaszcza, jeżeli chodzi o te ostatnie - mam ich mnóstwo.
Większość ludzi sobie postanawia, że schudną 20 kilo, że nie będą pić alkoholu etc.
Wśród wielu moich postanowień jest dość wam już znane - będę pisać na blogu.
Tak, wiem, opublikowałem wpis, że koniec z tym wszystkim. Ale...
Jednak powrócę. To sprawka Henryka (pozdrawiam), który ubiega się o pisanie na blogu .Gdyby nie on, to ja w ogóle przestałbym pisać.
Mam parę uwag co do moich wpisów: jak tylko cokolwiek przyjdzie mi do głowy, to od razu będę pisał. Nie ważne, czy będę się zastanawiał, czy faktycznie pisać, czy nie.
Z tych dwóch ostatnich zdań wynika, że będę pisał na siłę. Ale będę korzystał ze źródeł internetowych oraz z własnej wiedzy.
Na przykład: Mam pisać o najbliższym Wielkim Teście TVP, to od razu będę siadał do komputera.
Zresztą, jak mawiał klasyk: "Czas to pokaże"
Do zobaczenia

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła