Losy Testów TVP

Podczas "Wielkiego Testu o Żywności" (który odbył się miesiąc temu), Maciej Orłoś zapowiedział, że kolejny test odbędzie się 22 stycznia. Nie podał, co będzie on obejmować, ale jeżeli ktoś śledzi każdy "Test" to wie, że pierwszy test w roku jest zawsze z Ekonomii. Pytania - mogą się wydawać łatwe, ale nie dla czternastolatka. W sumie, jeżeli on się tym interesuje, to może coś tam będzie.
Sprawdziłem program telewizyjny na 22 stycznia. I co się okazało? Nico! Zamiast obiecanego testu był jakiś spektakl teatru telewizji. Sprawdziłem ich stronę na Facebooku. Brak informacji.
Dwa dni temu na ich stronie na Facebooku zobaczyłem taki oto wpis:

Tak się ucieszyłem, jak zobaczyłem ten wpis na Facebooku, jak nie wiem co. Nie wiem, kto spowodował tę przerwę, ale wszystko jedno. Tak, czy inaczej cieszę się, że będą kolejne testy i myślę, że pora je rozwiązywać! :)
Do zobaczenia następnym razem.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła