Boniek XXI wieku?

Wczoraj telewizja Polsat nadawała Transmisję meczu piłki nożnej: Polska - Gruzja
Mam mieszane uczucia
Z jednej strony: wiadomo - wygrana i radość - gole strzelił Milla i jakiś tam jeszcze...
Z drugiej strony - Ta wygrana nie powinna dawać tyle radości, gdyż Gruzja jest dość słaba..
Ale porównując do październikowego meczu z mistrzami świata (czyli Niemcami) to jest coś! Pamiętam, że wtedy gole strzelili Milla I Milik!
Brawo!
Pamiętam, że o wygranej mówiło się przez 2-3 dni i nawet - powiem prawdę - to mnie zdenerwowało!
Ale coś mi się wydaje, że Milla zostanie Bońkiem XXI wieku, tylko szkoda, że tak późno...

Ps. Wiem, że przerwa trwała ponad pół roku, ale więcej postów będzie w 2015. Tak. To będzie moje postanowienie noworoczne....

Tylko czy ono się spełni?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła