LatoZet & Dwójki w... Kołobrzegu

Jest godzina 20:30, 7 lipca 2013, w TVP leci koncert pt. "Lato Zet & Dwójki 2013" tym razem w.....  klimatycznym Kołobrzegu!
Przyznaję się bez bicia, że jeszcze przed koncertem widziałem tę scenę.
Moja babcia mówi, że (uwaga. tu cytuję) "mogli zmniejszyć tę scenę"
Ale na tej scenie kołobrzeskiej same gwiazdy występują. No...
Są tam min. Goya, Sylwia Grzeszczak, Łukasz Zagrobelny, i wiele innych.
Będą też gwiazdy zagraniczne.....
Aha, jest teki telefoniczny wkręcacz, który mówi kobiecym głosem (ale nie jest :D)
Teraz mówił, że Sandra (znana min. z "Maryi Magdaleny") poszukuje osób do "Lata Zet i dwójki". LOL :D
(bite trzy minuty późnej...)
Właśnie założyłem sobie  konto na Radio zet i będę tam czasami komentować!!!!!!!!!!
I to tyle, bo nie mam pomysłu na tego posta...
Jedyne co mogę jeszcze jedynie zrobić, to życzyć miłego słuchania :)
Przypominam: Włączcie kanał T VP2!!!!!!!!!!
Pozdrawiam całą kołobrzeską publiczność, która stoi przed sceną!
 NO DOBRA, KOŃCZĘ TEN, POST, MUZA NA MNIE CZEKA!!!!!!!!!!!!
LOL :D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła