Najbardziej wkurzające reklamy świata cz.3



Długo szukałem reklamy, która by mnie tak mocno wkurzyła, a jednak znalazłem.
Tym razem zajmiemy się ostatnią zaplanowaną reklamą czyli "Natursept gardło"
Krótko mówiąc:
- zajmuje 3. miejsce w rankingu
-mniej mnie denerwuje
-to niej est Wita-miner
Denerwuje mnie wszystkie elementy tej reklamy.
źródło: www.demotewatory.pl
Krótki opis: Jakiegoś faceta boli gardło. Mówi o tym swojej starej (heh :p), ale nie jakiejś tam żonie czy dziewczynie. Opamiętajcie się!
Później ta dziewczyna mówi: No Problem! i nagle pstryka palcem!
Później pojawiają się meksykańscy śpiewacy i śpiewają:

A to sami obejrzycie film i się dowiecie!
A to sami obejrzycie film i się dowiecie!

Później przestaje boleć go gardło, ale śpiewacy, uparci muzykanci, śpiewają dalej...

I koniec reklamy!


Poprzedni post "Super-Mleko"

Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub faramaceutą, gdyż każda dieta niewłaściwie stosowana zagraż twojemu życiu lub zdrowiu!!!
LOL. :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła