EUROSZAŁ

Ostatnio (według mnie) co trzeci samochód ma przyczepioną na szybie flagę Polski oraz co 5-ty temat w wiadomościach TV to EURO2012. Zauważyłem też, że wszystko jest powiązane z futbolem - np. Bułka z wzorem piłki czy też płatki śniadaniowe w kształcie koszulek. Oraz co 4-ta reklama informuje o tym, że można wygrać bilety na mecze.
O EURO chyba każdy już wie. Nawet dwulatki o tym wiedzą. A więc chyba każdy starszy chłopiec ma karty oraz  naklejki z mistrzostw i się wymieniają na przerwach. Ja na przykład już mam dużo (opublikowałem posta na temat moich pierwszych kart) i się wymieniam kartami.
Poniżej zamieszczam obrazy przedstawiające maskotki na EURO. Ja dla przypomnienia imion maskotek zamieszczam ich imiona jako podpis obrazka:

Slavek i Slavko



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje dzieła